scoalagimnaziala8resita@gmail.com

scoalagimnaziala8resita@gmail.com

joi, 10 noiembrie 2016

Scrisorile de intentie ale candidatelor pentru functia de PRESEDINTE AL CONSILIULUI ELEVILOR din Scoala Gimnaziala Nr. 8, Resita

            


  Presupun că mulți dintre voi mă cunoașteți , mă numesc Giulia Jurchescu 
                                                                 și sunt in clasa a VII-a A.
  Înaintez candidatura mea pentru postul de Președinte al Consiliului Scolar, deoarece vreau să reprezint elevii , alături de nevoile si cerințele lor .
            Pe parcursul întregului meu act, voi propune mai multe activități în care elevii vor participa și se vor distra de minune. Un alt proiect la care m-am gândit este voluntariatul, unde copiii din clase diferite vor dărui jucării, cărți de colorat, rechizite care nu-i mai sunt de folos pentru elevii nevoiași ai școlii.
             Curațenia și disciplina în interiorul, exteriorul scolii si în clase trebuie intretinuta, hârtie igienică și oglinzi atât în băile fetelor cât și în băile băieților sunt necesare .
           Acestea sunt unele din intențiile la care m-am gândit .
           Sper din suflet că o să ma votați^_^.




Cred ca unii dintre voi deja ma cunoasteti. Ma numesc Lina Flavia si sunt eleva in clasa a VII-a A.
Ca presedinte al consiliului de elevi as dori sa propun diferite activitati la nivel de
scoala: jocuri, un proiect la care m-am gandit de multa vreme ”Ziua verde” in care sa desfasuram activitati de protejare a mediului inconjurator si sa-i aratam naturii cat de recunoscatori ii suntem.
Am cateva calitati care ma vor ajuta a fiu un presedinte extraordinar: 
sunt ambitioasa, deschisa la idei noi si multe altele.
De asemenea, consider ca presedintele consiliului de elevi ar trebui sa fie un elev model, cineva cu rezultate bune la invatatura si cu un comportament demn de urmat. Cred ca ma regasesc in aceasta descriere.
             Sper ca si voi credeti ca voi fi un bun presedinte si ca ma veti vota.





Buna, numele meu este Claudia Doban, din clasa a VII-a C  si candidez pentru functia de Presedinte al Consiliului Elevilor.
Doresc sa propun mai multe concursuri  si activitati sportive si pentru ca se apropie mult asteptatul  Craciun mi-a venit extraordinara idee de a propune  un bal cu titlul ,,Singers of Santa Claus”, un karaoke si pe finalul balului, o surpriza.

Eu sper ca v-am starnit putin curiozitatea si sper sa ma votati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu